30.10.13

VIVIX BANTU LAMBAT PENUAAN WAJAH, TERJUAL LEBIH SEJUTA!!!

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix iaitu produk supplement revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap selular. Lebih 1 juta botol vivix telah pun dijual.


Vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, syarikat no 1 supplement makanan di Amerika.


Selain dari itu, ia juga menolong mambantu/menjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindunagn antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.



Siapa yang perlukan Vivix sebenarnya?
Bagi yang berumur 30 tahun ke atas sangat disarankan sebab bagi yang masih muda, kesan pengambilannya tidak ketara langsung. Malah ada yang merasakan pengambilan Vivix tak beri kesan pada kesihatan. Bagi mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kritikal memang disarankan amik Vivix kerana ia bantu membetulkan DNA kita. Perubahan pada wajah , penuaan atau penyakit yang ada adalah disebabkan perubahan yang terjadi pada DNA kita. Pengambilan Vivix memerlukan kita consume banyak air atau jika tidak badan akan merasa panas dan mudah demam. Jika anda ingin consume Vivix, pastikan anda minum banyak air dan dapatkan jadual makan dari pengedar. Jangan terus beli tanpa ilmu, walaupun ianya dalam kumpulan supplement dan bukan drugs namun kita tetap perlu ilmu sebelum amalkannya supaya nampak kesan seperti yang kita harapkan.


✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...