Skip to main content

TUDUNG DIAN L dan XXL


Assalamualaikum  semua....

Tudung Dian restock ...cepat booking sebelum kehabisan. Rm 60 utk size L  tidak termasuk pos.
Size XXL pun ada berminat wasap ya.

Pembayaran boleh dibuat ke
Akaun Maybank:

1641 3752 7415
( SARIFAH BAKRI)

😚SEKIRANYA MENGGUNAKAN PERBANKKAN INTERNET SILA MASUKKAN EMAIL:

sarialbakri14@gmail.com (wajib).

👍Setelah membuat bayaran, anda mesti memaklumkan kepada kami samada melalui PM FB / WHATS APP atau SMS ke
nombor  012 3117349 dengan menyatakan pembayaran telah dibuat.

✌(Sila serta kan salinan transaksi sekiranya menggunakan mesin ATM)

👉Tempoh reservation untuk pelanggan runcit adalah selama 3 hari bagi pembelian tudung-tudung, 2 hari  bagi pembelian baju muslimah,manakala pelanggan borong selama 24 JAM sahaja.

✌Jika pembayaran tidak dibuat dalam tempoh reservation, pesanan anda akan DIBATALKAN dan dibuka untuk jualan kepada pelanggan lain.

✋Penukaran barang untuk pelanggan runcit adalah dibenarkan. Sekiranya anda ingin menukar barang yang dibeli sila hubungi kami dengan segera. Sebarang penukaran tertakluk kepada syarat-syarat berikut:

👉1. Tag harga masih belum ditanggalkan.
👉2. Barang yang ingin ditukar perlu dipos semula kepada kami menggunakan POSLAJU @ servis kurier dalam tempoh 5 HARI sahaja selepas penerimaan.
👉3. Kos pos pergi dan balik akan ditanggung sepenuhnya oleh pembeli (KECUALI utk defective item akan kami tanggung sepenuhnya).
👉4. Penukaran perlu dibuat dgn nilai barang yg sama atau lebih mahal dgn bayaran tambahan.
👉5. Untuk defective item, penukaran harus dibuat dgn kod yg sama. Namun sekiranya kod yg sama telah sold out, penukaran boleh dibuat dgn nilai barang yg sama atau lebih mahal dgn bayaran tambahan.

👉Selepas membuat bayaran para pelanggan adalah tidak dibenarkan menukar item yg telah dibooking.Sekiranya ingin membuat pertukaran juga adalah dibenarkan tetapi terpaksa dikenakan penalti Rm5 kerana pihak kami perlu menanggung kos  sekiranya sudah dipacking.

✋( MAKLUMAN KEPADA PELANGGAN2 YG DIHORMATI SILA BUAT BAYARAN DENGAN JUMLAH YG TEPAT KERANA BUAT MASA INI KAMI TIDAK BOLEH MEMULANGKAN BAKI KE DLM PARCEL ATAS SEBAB-SEBAB TERTENTU...

TERIMA KASIH DAN MAAF ATAS KESULITAN. )😊

Comments

Popular posts from this blog

Tahu tak, isteri/suami boleh saman orang ketiga yang mengganggu rumahtangga

Minggu lepas dalam rancangan Wanita Hari Ini, isu yang di bawa sangat menarik. Aku sempat la menonton rancangan tersebut (memang selalu sempat pun ahaksss). Tetamu jemputan ialah Puan Suzana, biodata tak sempat nak tangkap tapi memang dia selalu di jemput membincangkan topik undang2 syariah ni (peguam syariah barangkali).

***SUZANA GHAZALI PERUNDING  PSIKOLOGI KELUARGA DAN GUAMAN SYARIE*** BOLEH RUJUK FB BELIAU.


Isu yang aku kata hangat tu ialah SAMAN ORANG KETIGA. Maknanya isteri atau suami boleh saman orang ketiga yang menjadi punca kepada perceraian. Orang ketiga tu termasuk kekasih suami/isteri, keluarga seperti ibubapa mertua, ipar duai.


Di bawah akta kesalahan syariah (betul ke ni)
-seksyen 36 jika perempuan/ lelaki memujuk lari suami/isteri
-seksyen 37 menghalang suami isteri hidup bersama 
-seksyen 38 menghasut suami/isteri lalai dari tanggungjawab


jadi pesan Puan Suzana jika berlaku perkara di atas, jangan mengamuk, melolong bagai... tapi sabar dan kumpul bukti, buat aduan di pejaba…

Mereka memperkosaku seperti ini !

Muslimahzone.com - Artikel ini ditujukan untuk setiap muslim yang masih mempunyai darah mengalir di nadinya

Penjara itu bernama Abu Ghraib, Iraq. Sebuah penjara yang menjadi terkenal di dunia antarabangsa itu memiliki reputasi sebagai tempat berlangsung penyeksaan yang paling kejam di dunia moden oleh tentera Amerika Syarikat (lihat: foto), setelah rejim Saddam Husein berkuasa. Di penjara inilah Kisah itu bermula.

Nadia adalah salah satu korban tentera Amerika di penjara Abu Ghraib. Dia ditangkap tanpa alasan. Ketika dia dibebaskan dari penjara, tidak langsung kembali ke pangkuan keluarganya sebagaimana kebanyakan tahanan lainnya yang telah mengalami hal buruk, meskipun ketika dia telah terbakar oleh api penindasan dan kerinduan pada keluarganya.

Nadia kabur dengan segera setelah dia meninggalkan penjara, bukan kerana perasaan malu yang akan diterimanya kerana sejumlah kejahatan yang dilakukannya, akan tetapi kerana apa yang telah dialami olehnya dan wanita Iraq lain yang tertangkap, …

(Penting untuk lelaki) Tips Utk Menjadi Hensem

Adakah korang rasa diri korg huduh? Nak ngurat awek tapi dia lari psl rupa korg mcm mangkuk eskem? Jgn bimbang!Kami ingin berkongsi dgn korg tips2 utk menjadi hensem:-
BAGAIMANA HENDAK BERTUKAR DARI SEKOR KATAK PURU KPD SORANG PUTERA KACAK 

Tips 1# : Mandi, mandi, mandi Pompuan tak suka lelaki busuk. Oleh itu, gunakanlah sabun dan syampu semasa mandi. Gosoklah badan dgn skrub bagi menghilangkan bau peluh serta menghensemkan tubuh badan. Jgn terburu2 nak cepat habis mandi.

Tips 2# : Deodoran dude! Mcm aku kata tadi, pompuan tak suka lelaki busuk. Jadi sila la pakai deodoran selepas mandi.

Tips 3# : Gosok gigi Pastikan korg gosok gigi setiap hari agar nafas berbau segar sentiasa. Jgn biarkan cebisan daun bayam terlekat kat gigi semasa berbual dgn gadis idaman korg. Dia tak akan tolong keluarkan cebisan daun tersebut drpd gigi korg.

Tips 4# : Rockkan rambutmu! Kasi trim rambut tu… jgn biar ia jadi semak samun atau, bg yg berambut panjang, jadi hutan belantara. Pesen Search serta pesen landak kena…