Skip to main content

TUDUNG BERDADU DIAN KLASIK

💗 ISTIMEWA UTK PEMINAT TUDUNG LAYER BERPELAPIK DAGU 💗
=====================
Atas permintaan ramai, kami bawakan semula tudung DIAN KLASIK, kali ni dlm versi BERPELAPIK DAGU 😊 Diinspirasikan dari konsep songket bunga tabur, tudung DIAN KLASIK dihiasi taburan bunga renda di hadapan dan juga belakang tudung di mana setiap satunya DIJAHIT ke atas chiffon. PELAPIK DAGU dari fabrik lycra, dijahit dgn ira kain melintang agar lebih memeri & fleksibel utk memberi lebih keselesaan kepada si pemakai 👍👍 Semestinya awning jenis lembut dari fabrik scuba yg sgt mudah dibentuk & tidak melekap.

Koleksi DIAN KLASIK BERDAGU ini terdapat dalam 2 saiz: L & XL serta 10 pilihan warna. Harga runcit saiz L RM62 & XL RM65 sehelai, tidak termasuk pos.

==============================
YEAR END SALE!! 🎉🎉
Hanya minima 5 HELAI SAHAJA utk harga BORONG. Boleh PILIH & CAMPUR antara koleksi utk mencapai jumlah minima. Tawaran sah sehingga 31 Dis 2017 shj ya!

Whatsapp 012 3117349.

Comments

almthalia said…

شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر

Popular posts from this blog

Tahu tak, isteri/suami boleh saman orang ketiga yang mengganggu rumahtangga

Minggu lepas dalam rancangan Wanita Hari Ini, isu yang di bawa sangat menarik. Aku sempat la menonton rancangan tersebut (memang selalu sempat pun ahaksss). Tetamu jemputan ialah Puan Suzana, biodata tak sempat nak tangkap tapi memang dia selalu di jemput membincangkan topik undang2 syariah ni (peguam syariah barangkali).

***SUZANA GHAZALI PERUNDING  PSIKOLOGI KELUARGA DAN GUAMAN SYARIE*** BOLEH RUJUK FB BELIAU.


Isu yang aku kata hangat tu ialah SAMAN ORANG KETIGA. Maknanya isteri atau suami boleh saman orang ketiga yang menjadi punca kepada perceraian. Orang ketiga tu termasuk kekasih suami/isteri, keluarga seperti ibubapa mertua, ipar duai.


Di bawah akta kesalahan syariah (betul ke ni)
-seksyen 36 jika perempuan/ lelaki memujuk lari suami/isteri
-seksyen 37 menghalang suami isteri hidup bersama 
-seksyen 38 menghasut suami/isteri lalai dari tanggungjawab


jadi pesan Puan Suzana jika berlaku perkara di atas, jangan mengamuk, melolong bagai... tapi sabar dan kumpul bukti, buat aduan di pejaba…

Mereka memperkosaku seperti ini !

Muslimahzone.com - Artikel ini ditujukan untuk setiap muslim yang masih mempunyai darah mengalir di nadinya

Penjara itu bernama Abu Ghraib, Iraq. Sebuah penjara yang menjadi terkenal di dunia antarabangsa itu memiliki reputasi sebagai tempat berlangsung penyeksaan yang paling kejam di dunia moden oleh tentera Amerika Syarikat (lihat: foto), setelah rejim Saddam Husein berkuasa. Di penjara inilah Kisah itu bermula.

Nadia adalah salah satu korban tentera Amerika di penjara Abu Ghraib. Dia ditangkap tanpa alasan. Ketika dia dibebaskan dari penjara, tidak langsung kembali ke pangkuan keluarganya sebagaimana kebanyakan tahanan lainnya yang telah mengalami hal buruk, meskipun ketika dia telah terbakar oleh api penindasan dan kerinduan pada keluarganya.

Nadia kabur dengan segera setelah dia meninggalkan penjara, bukan kerana perasaan malu yang akan diterimanya kerana sejumlah kejahatan yang dilakukannya, akan tetapi kerana apa yang telah dialami olehnya dan wanita Iraq lain yang tertangkap, …

(Penting untuk lelaki) Tips Utk Menjadi Hensem

Adakah korang rasa diri korg huduh? Nak ngurat awek tapi dia lari psl rupa korg mcm mangkuk eskem? Jgn bimbang!Kami ingin berkongsi dgn korg tips2 utk menjadi hensem:-
BAGAIMANA HENDAK BERTUKAR DARI SEKOR KATAK PURU KPD SORANG PUTERA KACAK 

Tips 1# : Mandi, mandi, mandi Pompuan tak suka lelaki busuk. Oleh itu, gunakanlah sabun dan syampu semasa mandi. Gosoklah badan dgn skrub bagi menghilangkan bau peluh serta menghensemkan tubuh badan. Jgn terburu2 nak cepat habis mandi.

Tips 2# : Deodoran dude! Mcm aku kata tadi, pompuan tak suka lelaki busuk. Jadi sila la pakai deodoran selepas mandi.

Tips 3# : Gosok gigi Pastikan korg gosok gigi setiap hari agar nafas berbau segar sentiasa. Jgn biarkan cebisan daun bayam terlekat kat gigi semasa berbual dgn gadis idaman korg. Dia tak akan tolong keluarkan cebisan daun tersebut drpd gigi korg.

Tips 4# : Rockkan rambutmu! Kasi trim rambut tu… jgn biar ia jadi semak samun atau, bg yg berambut panjang, jadi hutan belantara. Pesen Search serta pesen landak kena…