14.4.14

Hadiah Hari Jadi - Anak Pungut


Kesian.....
masa tengah beratur nak bayar kat kedai speed mart tiba-tiba seekor anak kucing masuk.... cepat-cepat pekerja kedai tangkap dan letak kat dalam kotak.
Dah siap bayar keluar intai dalam kotak.... alahaiii ciannya dia ..meow2
Ada orang buang anak kucing ni tadi kat sini kak......
emmm.... ciannn...kecik2 dah kena buang
terus berlalu ke kedai sebelah pulak...
tiba-tiba nampak adik tadi bawa anak kucing tu...
ehhh.... adik nak buang kat mana tuu...
bukan nak buang kak.... letak jauh sikit nnt dia masuk dalam kedai...
laaa...ciannya meow2
tak pe lah dik... masuklah dalam plastik biar akak bawa balik.
nnt kena langgar kereta pulak kalau biarkan dia merayau.

Sepanjang perjalanan yang tak berapa jauh sangat berjalan tu aku semat dalam hati anggap sahaja ini hadiah harijadi untuk diri sendiri.... kekekeke
selama ini hari-hari pergi speedmart tu tak de pulak jumpa anak kucing
hari ini boleh pulak ada.... kan bertuah tu... kalau tak si meow yang bertuah sebab ada mama yang jaga tentulah aku yang bertuah..... kan... kan...ngeeee


kecik2 saya memang comot.... nnt dah besar pasti saya kacak macam abang2 saya




aiiiyakkk... abang2 ku gangster rupanya!!!




✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿ 

1 comment:

Mak Wardah said...

Alhamdulillah, pasti sicomel bahgia dapat tuan yang baik hati macam puan. Allah pasti berikan ganjaran utk anda sekeluarga. Ameen

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...