10.4.14

CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE


Semalam saya daftarkan seorang pengguna Shaklee dari Lahad Datu Sabah (Babyanna Presyla) Sebenarnya di mana pun anda tinggal tak menjadi masalah untuk anda mendapatkan produk shaklee ni... tak kira lah untuk makan sendiri atau bisnes. Selagi ada mr. posmen atau mr. gdex yg boleh menjejaki lokasi anda insyaallah barang akan sampai ke rumah anda.


Jika ada berminat anda juga boleh join group secret kami  Start Right Project dan group wassap iReach SmallVille.



Yang paling best ialah BONUS Shaklee. Walaupun kita jadi ahli hanya untuk makan sendiri kita tetap dapat bonus.... tak kisah la sikit pun... sapa nak bagi.... dari beli dengan orang  kannn.? 
Sebab tu saya suka ajak orang yang nak beli produk shaklee dgn saya jadi ahli supaya dia dpt harga ahli dan bonus juga. Kan anda untung ....:) 
Bonus biasanya dimasukkan ke dalam akuan anda setiap 15 hb.... sebab tu anda perlu beri no akaun bank semasa pendaftaran. Tapi jika tak nak pun tak pe... nnt dpt la cek.


Lagi???
# Bonus Kereta - dibayar setiap bulan jika layak dan memenuhi kriteria
# Tajaan Melancong 

Sekian....
SMS @ wassap ke 012 3117349 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee.






✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿ Disclaimer Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyaki

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...