8.2.14

Berpantang Maut Sebelum Ajal.... Vivix

Salam
Tahun lepas semasa berlangsungnya promosi vivix saya mendapat satu panggilan dari seorang lelaki tua. Terketar-ketar suaranya bertanya tentang vivix.
Pakcik tu mungkin lumpuh sebab katanya dia tak boleh bergerak
 suaranya lemah dan sayu...
manalah anak-anaknya ye...
pakcik tanya harga dan saya sebut harganya....dan bukan harga retail  pun yg saya beri
terdiam pakcik seketika
lantas dia kata nnt akan hubungi saya lagi
tapi hingga hari ini tiada panggilan saya terima
saya faham... ramai yang ingin mencuba vivix tapi ramai yang rasa ia terlalu mahal 
apakan daya.....
sebaknya hati saya.... dalam hati berkata kalau aku kaya....

sekadar hiasan


di bawah ini saya kongsikan satu testimoni sahabat fb saya yang selalu berkongsi cerita tentang ibunya
adakalanya saya sendiri tidak tahu bagaimana hendak menenangkan hatinya yang sering gusar dan sedih
beliau menjaga ibu mertuanya  dalam keadaan dirinya sendiri tidak sihat
selalu semput tercungap-cungap
akhirnya setelah sekian lama beliau akhirnya setuju untuk mencuba vivix


 itu perkembangan setakat 3 Febuari...
alhamdulillah
hingga ke hari ini luka di kaki ibunya akibat kencing manis semakin mengering
wajah ibu  sudah semakin merah tidak pucat
sudah boleh minum tanpa tersedak2

dan sahabat saya pula cerita tentang dirinya
semput berkurangan tak lagi ambik gas /neb
boleh mendaki tangga hospital dengan lebih laju
memang rasa lapang pernafasanya
alhamdulillah
semoga Allah memberi kesihatan yang baik kepada sahabatku yg seperti kakak kpd ku..
dan semoga ibunya diberi kesembuhan dan dikurangkan penderitaan.
aamiin..


Berhajat untuk membelikan ibubapa atau diri anda sendiri viviv boleh sms/ wassap 012 311 7349
Penghantaran percuma.
Beli 2 botol vivix ada akan didaftarkan terus sebagai ahli secara percuma.


✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿ 

1 comment:

Cik Salju said...

Assalamualaikum,

Maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu manfaat penting bagi kita semua umat islam di negara ini. cara orang islam keluar dari penghambaan dunia moden

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2014/01/cinta-lanang-gabrul-final-conclusion.html

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...