15.7.13

Begini Cara Orang Syiah Solat Terawih - Video


Alhamdulillah, kita telah memasuki bulan Ramadhan yang diberkahi Allah..
Seperti yang telah kaum muslimin ketahui mengenai penyimpangan-penyimpangan yang ada pada agama Syiah, baik dari segi aqidah, ajaran dan ibadah mereka.
Di video ini Anda dapat lihat sendiri bagaimana ibadahnya Syiah Rafidhah yang telah menukar agama Allah yang dibawa oleh Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wa sallam dengan ajaran dan amalan-amalan ibadah yang mereka orang-orang Syiah telah buat-buat dan reka-reka sendiri..
Ini merupakan sholat tarawih mereka..
Dan lihatlah bagaimana cara mereka menghormati Al-Quran..
Dapatkah Anda semua memberitahu kami, darimana datangnya perintah kepada orang-orang Syiah sehingga mereka melakukan yang seperti ini?
Pernahkah ulama-ulama Islam dari zaman wafatnya Rasulullah shallahu ‘alaihi wa sallam hingga hari ini ada yang menyuruh kepada ummat Islam untuk melalukan yang seperti ini?
Semoga Allah melindungi seluruh kaum muslimin dari bisik-bisik syaithan yang menyuruh dan membawa kita kepada kesesatan. Na’udzubillah min Dzaalik..
“Semoga Allah melindungi kita semua dari yang seperti itu.”


‪#‎SyiahBukanIslam (http://nahimunkar.com)

http://www.ustazcyber.com


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

2 comments:

Unknown said...

Zaman NABI MUHAMMAD SAW...dan zaman sahabat...QURAN KERTAS belum wujud...kalau ada pun...sangat TERHAD...bilangannya...Maka dari mana DATANG contoh..solat LETAK QURAN atas kepala nih..???

bedak said...

agama syiah dah terus terang buruk sangat amalannya.masih ada orang nak percaya.nauzubillah.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...