24.4.14

Peliknya kutil pun tanggal?









Abaikan jika ada perkataan yang agak ganjil dan tak difahami pada screenshot di atas kerana hanya insan2 terpilih sahaja yang memahaminya hehehe.
Dah lama nak buat entri pasal sahabat sy ni.... tapi sebab tak reti buat screenshot maka segala chat2 berkaitan isu hot tak dapat nak di kongsi. 
Baru malam ni pandai buat screenshot.... tu pun selepas bertanya kat anak sedara... alahaiiii.... terasa diri makcik ni dah tua..ngeee!

Sahabat saya ni kalau tak silap dah dua canister habiskan ESP. Pada mulanyanya dia minum sebab dia ada gastrik  Pastu sebab nak kurus. Tapi yg kurus tu lambat nampak hasil. Gastrik memang ok... sangat ok dah takde la pedih perut kalo lambat makan. Cer bayang... boleh ke berdiet kalo perut tak leh lapar. 
Yang ketara berubah kulit muka dia... bersih dan cerah. Ok... cerah di sini bukan lah cerah seperti emma maembong ye! Cerah sebab jeragat yang hilang...ehhh bukan ke wanita sgt anti dengan jeragat?

Beza kan dengan gambar kat bawah tu....
dari segi berat... memang turun! Tapi tulah... dah malas nak kelebet wasap yg lama2 tu.... jadi segala cerita tentang itu tak dapat nak dikongsi.
Jadi wanita-wanita di luar sana yang ada masalah jeragat marilah cuba produk ni ye....
tak mau lah jadi macam dayang senangdung..
eeiiiiii... muka je putih tangan hitammm!!!
kekekeke
(sambil membayangkan iklan dherbs)
Bukan jeragat jekkk... kutil pun tanggal... wahhh.dasattt. Kak ana ni pun sy kenal juga. Orangnya berkulit cerah jadi jeragat beliau memang la nampak ketara berbanding orang berwajah kurang cerah.

Sesiapa yang nak bertanya kat As ni cara dia ambil ESP dan gabungan produk lain yang dia ambil sila mesej/wassap beliau - 019 3145494 sebab saya percaya dia bukan ambil ESP semata2 tapi ada tambah produk lain lagi. Beliau juga pengedar yang sah maka boleh berurusan dengan beliau terus.

bersama ayahanda terchenta







✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿ Disclaimer Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyaki

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...