Skip to main content

KURUNG KIRANA

KIRANA KURUNG

RM109 FREE POSTAGE

ADD ON BROOCH RM6

MATERIAL COMO CREPE & COTTON SONGKET

CIRI-CIRI COMO CREPE
-Material tidak panas, sejuk selesa dan washable
-Texture bergerutu membuatkan material como crepe lebih exclusive
-Tidak kedut dan mudah dijaga
-Jatuh terletak bila dipakai.
-Tidak jarang, tidak mengecut dan tidak mudah kedut
-Hanya perlukan light ironing sebelum di pakai

COLORS: 6 Colors Available

SIZE:

AVAILABLE SIZE S M L XL DAN XXL

CIRI-CIRI ISTIMEWA
-Mempunyai zip sorok menegak di hadapan baju
-Rekaan kain songket menyerlahkan ke ayuan klasik moden
-Cutting kurung pahang di inspirasikan daripada gabungan konsep tradisional dan moden
-Material yang sangat selesa, lembut, berat dan jatuh terletak.
-Fabric como crepe yang hot dimana mendapat permintaan ramai
-Potongan top yang selesa dan sopan tetapi menampilkan gaya basic yang eksklusif
-Potongan skirt lipat batik (ada zip dan getah di bahagian pinggang)

KEISTIMEWAAN:
-Breatsfeed friendly
-Wudhu friendly (mudah disinsing)
-Mudah disarung
-Kurung pahang basic tetapi elegen dan membuat pemakai bergaya eksklusif
-Material yang sangat selesa, lembut beralun, berat, dan jatuh terletak
-Tampil bergaya sama ada ke pejabat, kenduri kendara, mahupun majlis makan malam
-Anggun dan pasti sopan dengan design potongan yang menepati ciri2 wanita muslimah
-Membuat pemakai kelihatan 'UP TO DATE' dengan dunia fesyen
-Sesuai digayakan oleh wanita yang ingin tampak sopan dan ala-ala muslimah moden
-Material yang sejuk dan selesa, terus sarung dan siap

APA YANG LEBIH ISTIMEWA

-Boleh juga digayakan sebagai Tunic di matchkan dgn palazo atau jeans.

P/S: Postage akan dibuat dalam masa 1-3 hari BEKERJA selepas pembayaran dibuat.

klik👉 wasap.my/60123117349

Comments

Popular posts from this blog

Tahu tak, isteri/suami boleh saman orang ketiga yang mengganggu rumahtangga

Minggu lepas dalam rancangan Wanita Hari Ini, isu yang di bawa sangat menarik. Aku sempat la menonton rancangan tersebut (memang selalu sempat pun ahaksss). Tetamu jemputan ialah Puan Suzana, biodata tak sempat nak tangkap tapi memang dia selalu di jemput membincangkan topik undang2 syariah ni (peguam syariah barangkali).

***SUZANA GHAZALI PERUNDING  PSIKOLOGI KELUARGA DAN GUAMAN SYARIE*** BOLEH RUJUK FB BELIAU.


Isu yang aku kata hangat tu ialah SAMAN ORANG KETIGA. Maknanya isteri atau suami boleh saman orang ketiga yang menjadi punca kepada perceraian. Orang ketiga tu termasuk kekasih suami/isteri, keluarga seperti ibubapa mertua, ipar duai.


Di bawah akta kesalahan syariah (betul ke ni)
-seksyen 36 jika perempuan/ lelaki memujuk lari suami/isteri
-seksyen 37 menghalang suami isteri hidup bersama 
-seksyen 38 menghasut suami/isteri lalai dari tanggungjawab


jadi pesan Puan Suzana jika berlaku perkara di atas, jangan mengamuk, melolong bagai... tapi sabar dan kumpul bukti, buat aduan di pejaba…

Mereka memperkosaku seperti ini !

Muslimahzone.com - Artikel ini ditujukan untuk setiap muslim yang masih mempunyai darah mengalir di nadinya

Penjara itu bernama Abu Ghraib, Iraq. Sebuah penjara yang menjadi terkenal di dunia antarabangsa itu memiliki reputasi sebagai tempat berlangsung penyeksaan yang paling kejam di dunia moden oleh tentera Amerika Syarikat (lihat: foto), setelah rejim Saddam Husein berkuasa. Di penjara inilah Kisah itu bermula.

Nadia adalah salah satu korban tentera Amerika di penjara Abu Ghraib. Dia ditangkap tanpa alasan. Ketika dia dibebaskan dari penjara, tidak langsung kembali ke pangkuan keluarganya sebagaimana kebanyakan tahanan lainnya yang telah mengalami hal buruk, meskipun ketika dia telah terbakar oleh api penindasan dan kerinduan pada keluarganya.

Nadia kabur dengan segera setelah dia meninggalkan penjara, bukan kerana perasaan malu yang akan diterimanya kerana sejumlah kejahatan yang dilakukannya, akan tetapi kerana apa yang telah dialami olehnya dan wanita Iraq lain yang tertangkap, …

(Penting untuk lelaki) Tips Utk Menjadi Hensem

Adakah korang rasa diri korg huduh? Nak ngurat awek tapi dia lari psl rupa korg mcm mangkuk eskem? Jgn bimbang!Kami ingin berkongsi dgn korg tips2 utk menjadi hensem:-
BAGAIMANA HENDAK BERTUKAR DARI SEKOR KATAK PURU KPD SORANG PUTERA KACAK 

Tips 1# : Mandi, mandi, mandi Pompuan tak suka lelaki busuk. Oleh itu, gunakanlah sabun dan syampu semasa mandi. Gosoklah badan dgn skrub bagi menghilangkan bau peluh serta menghensemkan tubuh badan. Jgn terburu2 nak cepat habis mandi.

Tips 2# : Deodoran dude! Mcm aku kata tadi, pompuan tak suka lelaki busuk. Jadi sila la pakai deodoran selepas mandi.

Tips 3# : Gosok gigi Pastikan korg gosok gigi setiap hari agar nafas berbau segar sentiasa. Jgn biarkan cebisan daun bayam terlekat kat gigi semasa berbual dgn gadis idaman korg. Dia tak akan tolong keluarkan cebisan daun tersebut drpd gigi korg.

Tips 4# : Rockkan rambutmu! Kasi trim rambut tu… jgn biar ia jadi semak samun atau, bg yg berambut panjang, jadi hutan belantara. Pesen Search serta pesen landak kena…