31.10.14

#DRUG-FREE - SEJAUH MANA SHAKLEE BERKESAN MENYEMBUHKAN PENYAKIT


DRUG-FREE LIVING 

Hasil dari perkongsian group shaklee yang saya sertai..... ramai rupanya yang berjaya menghentikan pengambilan ubat-ubatan (drug-based) sejak mengamalkan shaklee.

Macam saya .... tak pernah ambil ubat kolesterol statin (lovastatin) walaupun tinggi pernah jejak angka 13. 
Saya kawal dengan supplemnent walaupun belum kenal shaklee. Dah kenal shaklee lagi rasa bersyukur sebab memang nampak kesan perubahan pada kesihatan saya. Gout berkurang dan semakin hilang.... kadang2 je ada kalau makan seafood berlebih-lebih... hehe. Tapi saya tak pernah lagi sampai kena telan ponstan.
Jom baca testimoni sahabat-sahabat dari geng shaklee iReach.... semoga memberi panduan kepada anda yang membaca entri ini untuk memilih supplement yang sesuai dengan anda.










2 comments:

Anonymous said...

Semakin hangat nampaknya Shaklee ni kan..

Unknown said...

InsyaAllah setakat ini, saya rasa Shaklee ni memang berkesan membantu meningkatkan kesihatan diri. Dah lama tinggal ubat.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...