22.7.14

Kenapa saya jatuh cinta dengan Shaklee?

Kenapa saya jatuh cinta dengan Shaklee?
Maaf mungkin ada yang menyampah nak membaca tentang Shaklee ni.... hehe
Saya susah sikit nak jatuh cinta dengan orang.... tapi tak dengan produk. Tak kira la apa produk pun kalau saya dah suka maka wajib masuk ahli.

Ringkasnya seumur hidup saya tak pernah dengar langsung nama Shaklee hinggalah pada setahun yang lalu saya terlihat gambar di bawah lalu di newsfeed  saya.

Teruja!!!
Terus tanya jiran dekat sini sapa jual shaklee kat area sini.
Kesannya .... ???
Berjaya atau tidak boleh baca di SINI.

Kemudian ..... masalah tak selesai lagi.
Masalah ni berat bagi saya....
orang nampak saya sihat tapi orang tak rasa apa yang saya rasa....
penyakit yang malu untuk saya akui
ye laaa...saya belum la tua lagi nak menghidap penyakit sebegini
tapi apakan daya....
salah sendiri
saya malas bersukan!
saya tak kawal makan!
akibatnya .....
saya mendapat penyakit ini.... baca di SINI

Dan yang akhir....
tentulah INI  
hehehe..... 
(tutup muka maluuuuu)
suatu hari nanti saya mahu angka itu akan bertambah lagi disebelahnya.
insyaallah.

ORDER SHAKLEE  SECARA ONLINE DI SINI : KLIK BELI SHAKLEE
 

Teruskan berdoa untuk saudara kita di Gaza, Syria, Rohingya dan dimana sahaja di dunia ini.

1 comment:

Unknown said...

Very good post! We are linking to this particularly great content on our website, Keep up the good writing.
(♂) cara mengatasi ejakulasi dini
(♂) obat pelangsing badan
(♂) cara alami memperbesar alat vital pria
(♂) obat peninggi badan
(♂) cara alami membesarkan payudara
(♂) jual obat bius wanita
(♂) vimax asli
(♂) obat perangsang alami

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...