Kejam! Mat Dog lelaki kanibal memakan daging Muslim

By
Advertisement

Dunia Tengah digemparkan dengan kejadian seorang lelaki muslim dibantai, dibunuh dan dimakan oleh seorang kanibal Afrika.
Korban diseret dari dalam bas, dibantai dan ditusuk sebelum dibakar dan dimakan.

Daily Mail melaporkan pada Isnin (13/1/2014) bahwa selepas insiden pembantaian brutal terhadap Muslim tersebut, salah satu penyerang bernama Ouandja Magloire yang juga menyebut dirinya sebagai Mad Dog memegang kaki mangsa dan melahapnya. 


Dia mengumpulkan dan menghasut sekitar 20 pemuda Kristian yang kemudian memaksa pemandu bas  untuk berhenti dan menyeret Muslim malang tersebut keluar dari dalam bas.
maddog2
Tanpa rasa bersalah, ‘Mad Dog’ mengaku telah sengaja memakan daging seorang Muslim
Tanpa memperlihatkan penyesalan, dia mengatakan kepada BBC, “Saya menuangkan bensin ke dia. Saya membakarnya. Saya memakan kakinya, sampai ke tulang putihnya.”
Saksi  tidak berani turut campur selain merakam tindakan keji yang termasuk kanibalisme.
Sebuah adegan video menunjukkan pipi Mad Dog menggembung saat dia melahap daging korban.

maddog1
‘Mad Dog’ terlihat memakan kaki seorang Muslim yang dibantai oleh warga  Kristian yang mengamuk di Republik Afrika Tengah
Seorang saksi mata, Jean-Sylvestre Tchya, mengatakan kepada pejabat  berita AFP, “Salah  seorang memegang  lengan dan pergi membeli beberapa roti dan mulai mengunyah daging itu, bersama dengan rotinya.”
“Adegan itu membuat banyak orang muntah, dan beberapa lainnya berteriak ketakutan.”
Saksi lainnya, Alain Gbabobou, mengatakan dia melihat seorang lelaki membungkus kepala dan menyatakan bahwa dia akan “berpesta dengan itu.”
sumber: http://www.arrahmah.com

✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿ 

2 comments:

Mohd Adib said...

Kejam..

.:Adib Site.:

Manan Qayyim said...

memang kejam..... ngeri sungguh

Recent Post from MQ~Live : Romantiknya Monyet tu Naik Moto.

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.