5.12.13

FAEDAH DAN KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Hai semua, saya harap anda sudi Like Fanpage Fb saya. TQ :)
 
Terima kasih kepada yang berminat menjadi ahli Shaklee sempena promosi Omega Guard BUY 6 FREE 1 dan terus mendapat FREE MEMERSHIP. 





Menjadi ahli Shaklee sebenarnya tak adalah susah pun. Cuma daftar dan gunakan produknya, kumpul points.

FAQ tentang menjadi ahli Shaklee:

Kelebihan
1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kat fb

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee
Anda boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee, ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.
Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 906680 sebagai sponsor.

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. (RM20 untuk Sabah dan Sarawak)

Maintain point dan keahlian
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Tak perlu.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 906680 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.

Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 906680 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami



✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...