24.11.13

SINGKIR TOKSIN PUNCA PENYAKIT DENGAN ALFALFA COMPLEX





FOKUS : untuk mencuci usus, hati dan darah. Menyingkiran lemak dan kolesterol, melawan tumor, melawan allergik dan resdung.


KEISTIMEWAAN
:
◆ Alfafa adalah signature Shaklee yang dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam 1950an.
◆ diperbuat dari tanaman alfafa yang ditanam secara organik di California yang bebas dari racun serangga dan hanya menggunakan baja bebas kimia.
◆ pokok ini mengambil masa 2 tahun untuk membesar dan akarnya mencapai 20 kaki dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi.
◆ hanya daun alfafa yang matang dan kaya dengan klorofil digunakan, dikeringkan secara semulajadi dan dilupuskan bahagian lain yang tidak penting. Semuanya dilakukan dengan pengawasan dannpenyeliaan Shakler yang sangat ketat.
◆ setiap tablet 300 mg alfafa. Kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim.
◆10 biji alfafa = segelas susu.


FUNGSI :
◆ Ia adalah makanan beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin, mencuci hati, darah dan usus.
◆ melawan alahan dengan memperbaiki keadaan kulit dan hidung yang sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.
◆ memperbaiki masalah penghadaman seperti kembung, ulser gestrik dan sembelit.
◆ menyingkirkan lemak dan kolestrol. Kajian klinikal menunjukkan bahawa alfafa mampu menghapuskan lemak, kurang kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Ia mengandungi saponin seperti span yang menyerap kolesterol.
◆ melawan tumor dengan mengambil 30-50 tablet untuk mengalkali badan dan memperbaiki sel kanser dan membuang tumor.
◆ mencegah dan merawat atritis.


PENGAMBILAN : 700 biji (botol besar) 330 biji (botol kecil). Untuk kesihatan berpanjangan 2 kali sehari (10 biji sekali makan).
BOTOL BESAR RM 97
BOTOL KECIL 53



Berminat untuk mengetahui lebih lanjut serta mendapat konsultasi percuma, pm atau sms  atau whatsapp 012 3117349.

✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...