10.11.13

BERITA BAIK UNTUK PENGGEMAR AIR MINERAL

Assalamualaikum
Ada sesiapa yang hari2 beli air mineral untuk minuman harian kerana tiada penapis air di rumah tak? Mesti ada kan.... 
Bukan sebab tak nak beli penapis air tapi kadang2 rasa sayang nak keluar duit sekelepuk macam tu. Harga penapis air bukannya murah... penapis air yang baik dan berkualiti ribu2 harganya. 

Bagi anda yang mementingkan kualiti air yang diminum tetapi tidak mempunyai penapis air dirumah bolehlah dapatkan jag penapis air ni....




MEMPERKENALKAN PENAPIS AIR 'MAGIC' DARI SHAKLEE

Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

• Hanya beberapa sen bagi seliter air
• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
• Ringan dan mudah dibawa
• Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak

lihat VIDEO juga!!!

SMS/WASSAP 012 3117349 JIKA BERHAJAT UNTUK MEMILIKINYA

ps:  tolong jangan bandingkan dengan penapis air maidin... harga barangan maidin memang tiada tolok bandingnya.... hik2.


✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...