30.5.13

IMAM YANG SESAT LAGI MENYESATKAN !!! LIHAT VIDEO...




video yang agak menyeramkan.... lihat bagaimana imam ini menyesatkan pengikutnya
nauzubillahiminzalik.....

Tonton video ini, ia hanya mengambil masa 1 minit sahaja. Video ini mendedahkan kegilaan Syiah dan bagaimana mereka melaksanakan ritual syaitan yang benar-benar berlaku dalam Hawzah.

Dalam Klip ini, anda akan dapat lihat syiah dalam jubah, dia merupakan salah satu syiah UTAMA. Dia duduk di atas mimbar dan memberitahu segala jenis penipuan kepada penganut fahaman syiah tentang pembunuhan Siyd Hussain RA yang Sunni membunuh Beliau. Tujuannya adalah membangkitkan api kemarahan dan kebencian dalam setiap hati penganut fahaman Syiah.


Dengan cinta kepada Ahlu Albait dia memanipulasi perasaan mereka.

Ini adalah apa yang dikatakan dan semuanya dusta:

Dan pembunuh itu duduk di atas dada Al-Hussain !
Mereka menjerit (Ya Allah, Ya Allah)
Pembunuh merenggut janggut Al-Husain
Mereka menjerit (Ya Allah, Ya Allah)
Kemudian dia ditikam 12 kali! (Kami masih tidak tahu rahsia nombor 12 dengan Syiah!)
(kemudian Imam Syiah mula memukul dirinya seperti monyet di atas pokok pisang, berpura-pura menyintai Ali Husain RA)

Pengikut syiah yang lain mula mengulangi kegilaan itu (Ya Hussain Ya Hussain ... ... Ya Hussain ...)

Dengan cerita-cerita palsu yang direka mereka, mereka menggunakan sebagai senjata untuk memanipulasi perasaan mereka terhadap Sunni dan mengisi hati mereka dengan kebencian terhadap Sunni. Selepas peringkat pertama ini berhasil, barulah mereka berupaya menubuhkan tentera di setiap negara Sunni untuk membunuh sunni apabila perintah diberi dari imam mahdi palsu mereka. Mereka mahu membunuh kita atas nama kasih terhadap kubur Ahlu albait.

Inilah sebabnya mengapa mereka menyerang Syria sekarang, mereka mahu membunuh seberapa banyak sunni yang mungkin untuk menyebarkan Syiah di negara-negara Sunni dengan kekerasan dan penyebaran mutaha dan bendera hitam di negara-negara Sunni.

Semoga Allah melindungi kita daripada mereka.
Al-A'raaf
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
[179]
Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk neraka jahanam banyak dari jin dan manusia yang mempunyai hati (tetapi) tidak mahu memahami dengannya (ayat-ayat Allah), dan yang mempunyai mata (tetapi) tidak mahu melihat dengannya (bukti keesaan Allah) dan yang mempunyai telinga (tetapi) tidak mahu mendengar dengannya (ajaran dan nasihat); mereka itu seperti binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi; mereka itulah orang-orang yang lalai.
........


smber syriacare
✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

1 comment:

Unknown said...

Sebagai orang islam Sunni (ASWJ) kita wajib bersatu-padu.Walaupun saya bukanlah ulamak ataupun ustaz, tetapi
kita wajib berdakwah menyatakan yang benar dan sekarang ini mudah dengan adanya kuliah agama di YouTube dan internet seperti Dr. Asri-Minda Tajdid, Ust. Samsuri,Ust Ismail Kamus dan UAI.Sampaikan lah kepada keluarga, student dan rakan-rakan.Janganlah ASWJ bertelingkah mengenai 4-Mazhab,Salafi ataupun Wahabi. Hujah ASWJ sangat kukuh dan boleh dipraktikan mengikut keadaan dan tidak perlu kepada Syiah.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...