14.4.13

harijadi mengingati hari kematian

Assalamualaikum pembaca blog....

hari ni sakit kepala....  mood untuk cari bahan menarik tak mari .... jadi hari ni buat entri diri sendiri je lah.

Sebenarnya nak bagitahu hari ni harijadi saya..... ohhh tua dah saya niii..... alhamdulillah Allah masih beri saya peluang untuk bernafas lagi. Semakin meningkat usia semakin dekat saya dengan kematian. Bila ingat yang saya akan bersendirian menghadapi mungkar nakir rasa sangat kecut perut ni... memikir banyak mana amalan ... aduhhh... lepaskah saya menjawab soalan-soalan malaikat penjaga kubur. Ya Allah berilah saya kekuatan untuk beramal dan beribadah.

kepada kawan-kawan yang wish hb di fb saya ucapkan terima kasih atas doa kalian....

saya berkongsi tarikh lahir yang sama dengan encik suami .... hehehe... bestkan..... jadi hari ni gantung periuklah.... :)











✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...