15.4.13

AMARAN! Sangat sukar ditonton. Video ini tidak sesuai bagi mereka yang lemah semangat.





"Muslim-Sunni ditikam sehingga maut dalam Kem Siksaan Syiah Laknatullah di Syria"

Terjemahan klip:
- Anjing Sunni mahukan kebebasan. Jadi, ini kebebasan untuk kamu!
- F#*k kakak kamu
- F#*k kakak kamu
- F#*k kakak kamu
- Aku bersumpah aku akan f#*k Tuhan kamu Allah.
- Aku akan lekatkan pada Allah kamu **##!
- Takbir keatas Allah kamu (Allahu Akbar !! )
- F#*k Tuhan kamu
- Wallahi, aku akan f#*k kakak kamu!!
- Wallahi, aku akan f#*k Tuhan kamu (Allah) !!
- Aku akan buat Allah kamu menangis dan merayu meminta ampun padaku!!
- Takbir! (Allahu Akbar!!)
- Habiskan dia! habiskan dia !
- Tidak! Aku masih mahu bersuka ria dengan anjing Sunni ini !!
- Oki, aku mahu tikam dia juga, berikan aku pisau. Aku mahu tikam dia.
- Kamu semua, sabar, seorang demi seorang.

((Perhatikan pada 1:30, Sunni ini masih bernyawa dan sedang mengerang dalam kesakitan ))

- Jangan tembak dia lagi !! Jangan habiskan dia!
- Potong dia, potong jarinye untuk diletakkkan dalam kakaknya **## dan Allah **##

__________________________________________________

Tolong share dan sebarkan seluas-luasnya kekejaman dan kebiadapan sikap Syiah Laknatullah! Bantu sebarkan kebenaran sikap mereka! Mereka hanya bertopengkan nama Islam, walhal mereka sama sekali bukan Islam !


CLIP: http://www.youtube.com/watch?v=VJqfg5jtYrE


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...