17.2.13

VIDEO PEMBANTU RUMAH (INDON) DERA ANAK MAJIKAN,ANAK DILAMBUNG MACAM BOLA KERANJANG!


 | KEJAM!! VIDEO PEMBANTU RUMAH DERA DAN LAMBUNG BAYI BERUSIA 4 BULAN HINGGA JATUH DI KUANTAN | VIDEO PEMBANTU RUMAH LAMBUNG ANAK HINGGA JATUH DI KUANTAN MENERUSI CCTV | BAPA SAKSI PEMBANTU RUMAH LAMBUNG ANAK HINGGA JATUH MENERUSI CCTV | VIDEO PEMBANTU RUMAH DERA BAYI BERUSIA 4 BULAN | VIDEO PEMBANTU RUMAH LAMBUNG BAYI BERUSIA 4 BULAN


Kejam!!! Itu ayat yang sesuai untuk pembantu rumah tersebut. 

Seorang pembantu rumah warga Indonesia ditahan polis untuk siasatan selepas perbuatannya melambung anak majikannya berusia empat bulan sehingga terjatuh dirakam menerusi kamera litar tertutup (CCTV).
Timbalan Ketua Polis Daerah Kuantan, Supt Abdul Aziz Ahmad berkata, peniaga berumur 42 tahun itu membuat laporan polis kira-kira 9 pagi Jumaat.
Katanya, perbuatan pembantu rumah berumur 24 tahun itu ditonton majikannya itu menerusi komputer ribanya ketika sedang minum di sebuah restoran di sini kira-kira 7.45 pagi.
“Majikannya melihat perbuatan itu yang berlaku di ruang tamu di rumahnya di Bukit Setongkol, dekat sini,” katanya ketika dihubungi Bernama pada Jumaat.
Katanya, peniaga itu bergegas pulang dan membawa bayi lelakinya ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini untuk pemeriksaan dan didapati mengalami lebam di tangan dan cedera di kaki kirinya namun keadaannya dilaporkan stabil.
“Wanita itu kini ditahan untuk siasatan lanjut,” katanya


Pembantu Rumah Dera Bayi Berusia 4 Bulan. Kepada yang ada pembantu rumah berhati-hati. Share bagi memberikan kesedaran kepada umum.






✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... sesiapa yg nak bertukar-tukar LINK blog sgt dialu-alukan ... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...