6.2.13

Nenek bangkit dari keranda


Nenek tua yang berumur 101 tahun ini hidup lagi dari kematian setelah ia dimasukan kedalam peti mati kejadian ini membuat keluarga dan orang yang menghadiri pemakaman menjadi heboh dan terkejut.

Nenek tua asal China yang bernama Peng Xiuhua asal kota Lianjiang sudah dinyatakan mati sejak dua hari yang lali. Peng Xiuhua sudah terbaring tidak bernapas ditempat tidurnya sejak 2 hari yang lalu anaknya yang mengetahui ibunya telah meninggal kemudian mengumpulkan keluarganya untuk melakukan upacara pemakaman terhadp Peng Xiuhua.

ada kejadian unik dan aneh ketika prose pemakaman dimulai setelah mayat Peng Xiuhua  telah dimandikan dan telah dimasukan dalam peti mati tiba tiba Peng Xiuhua  hidup lagi dan membuka matanya untuk melihat dunia lagi setelah tertidur mati sementara.

Keluarga dan orang orang desa yang menghadiri acara pemakaman ini terkejut atas pristiwa mayat hidup lagi ini sebagian orang ada yang takut dan sebagian lagi merasa senag karena nenek Peng Xiuhua  tidak jadi mati.

Untuk menyambut kembalinya nenk Peng Xiuhua  keluarga dan warga desa kemudian mengadakan pesta dengan menggunakan makanan yang digunakan untuk acara kematian nenek Peng Xiuhua .






 
sumber : http://iniunic.blogspot.com


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... sesiapa yg nak bertukar-tukar LINK blog sgt dialu-alukan ... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...