28.2.13

Ekoran Video Bangkang Dari Longkang, Salih Yaacob Umum Bersara


Petikan dari Malaysian Digest hari ini, Salih Yaacob mengumumkan persaraan beliau dari industri seni tanah air.

bangkang di longkang salleh yaacob, salih yaakup dikritik parti pembangkang, video salih yaakob dan nabil raja lawak, vide salleh yaacob dan nabil kutuk pembangkang, video salleh yaacob kutuk pakatan rakyat, video bangkang dari longkang salleh yaacob dan nabil raja lawak

Keputusan itu diambil beliau kerana timbulnya sebuah video di Youtube dalam siri Bangkang Dari Longkang yang menampilkan dirinya bersama Nabil Ahmad yang mempersenda hak rakyat untuk memilih kepimpinan mereka.

Cereka pendek berdurasi kira-kira tiga minit yang memaparkan situasi di sebuah ceramah parti politik itu turut disertai seorang lagi rakan pelawaknya, Nabil Ahmad.

Kesannya, Salih mendapat kritikan meluas daripada pihak penyokong parti pembangkang, bahkan stesen radio Sinar FM turut diugut untuk diboikot.

“Saya sangat kecewa dan meminta maaf kepada peminat,” ujar Salih Yaacob kepada Utusan Malaysia baru baru ini.

“Saya mengambil keputusan untuk tidak akan lagi terlibat di dalam bidang hiburan selepas ini. Soal kerjaya sebagai penyampai radio pula saya serah semuanya kepada pihak pengurusan”, katanya.

Kepada mereka yang belum menonton, boleh menilai sendiri video tersebut dibawah.


 



✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...