5.1.13

Jika anda membenci SYIAH/IRAN sebarkan kejahatan-kejahatan mereka dan tunjukkan pada DUNIA



Sekali lagi SYIAH melakukan KEKEJAMAN!

Setiap pagi mereka ingin menunjukkan kepada kita betapa kejamnya mereka!

(Al-Muliha) adalah desa kecil, dengan hanya (1) stesyen petrol. Syiah telah memotong kemasukan petrol ke desa ini lebih dari satu bulan, kemarin mereka membenarkan sejumlah kecil lori pengangkut minyak untuk masuk ke stesyen petrol ini.

Dan ketika para pembeli berkumpul untuk membeli petrol, rejim Syiah mengebom mereka hinggakan mereka dapat membunuh hampir sejumlah besar penduduk desa ini.

Pernahkah anda semua melihat kebencian kaum Sunni sama seperti kebencian orang-orang Syiah?

Perkara yang membuatkan kami sangat sedih bukanlah kerana terbakarnya kereta-kereta, tetapi yang terbakar, yang terluka dan yang kehilangan tangan atau anggota tubuhnya itu adalah saudara-saudara kami.

Dan yang membuat kami paling-paling sedih adalah,

"Mengapa masih terdapat ummat Islam selepas melihat semua ini masih menganggap SYIAH/IRAN adalah SAUDARA!"

Jika anda membeci SYIAH/IRAN sebarkan kejahatan-kejahatan mereka dan tunjukkan pada DUNIA, jihad kecil yang mampu anda lakukan adalah menyebarkan kebenaran yang sedang berlaku disana.

-syriacare-



✿*~ LIKE untuk SHARE di Fb anda ~*✿

2 comments:

hajar said...

cmne diorg sanggup jadi kejam sampai mcmtu ye???

lovehijau said...

Syiah Nusyriah di Syria...syiah Iran serta syiah di Iraq sangat membenci goongan Islam sunni...Semoga perjuangan rakyat Sunni Syria dan muhajidin Nusrah al jabrah memperolehi kemenangan dan keredaan disisi Allah...

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...