20.11.12

Bila Pelakon Azhar Sulaiman mengaku sudah 'MURTAD' di fb, maka........


Salam......
kadang-kadang muka kacak pun tak guna kalau ilmu agama kureng......
belajo tinggi sampai jadi arkitek pun tak guna kalo agama rompong...... iman rapuh.... bila-bila boleh runtuh pegangan agama....
sedih jugak kan bila pelakon yang pernah menjadi pojaan hati suatu ketika dulu keluar kenyataan


Saya ni sebenarnya sudah Murtad sebab saya ahli UMNO dan penyokong Kerajaan Barisan Nasional..Jadi macam mana untuk saya pulang semula kepangkuan agama Islam.... Harap bantu... Tq
tak kira la ayat di atas tu berbentuk sarkastik, plastik, perli, sinis, sindir....  tetap bahaya!
senang2 aje mengaku murtad..... mak aihhh.....  mengucap banyak2 bang oiiii...... 





maaf ..... saya tak minat awak lagi!!!!
bukan sebab awak ahli umno tapi sebab awak memang dah tak kacak lagi di mata saya..... aptb.

ps: sejak baca ILUS dan ASST ni aku mcm dah tak berapa betul lah....... rama2 dalam perut sentiasa berkepak2 riang....  






✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... ~*✿

3 comments:

Amy said...

Bila rama-rama terbang berkepak riang...itu tanda dalam hati ada taman...dalam taman ada cinta.....
tak gitu...muaha..ha..ha!!!!!
saya pun baca ILUS dan ASST...masa baca tu mcm ada rama-rama...sbb
perasan...tapi bila dah habis baca, rama-rama pun terbang pergi...wakakaka!!!

Misya said...

Haish dibawa main-main plak isu murtad-murtad ni. Suka hati je wat kenyataan camtu. Dahla dia public figure, beri contoh gambaran yg tak baik pada masyarakat. Hmm..

hasyimahshe said...

dahsyat

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...