25.9.12

cheese kek jejaka idaman malaya


Nampak cheese tu..... Allah..Allah.... sedapnya bila masuk dalam mulut uhhh.... terpejam2 mata.
Kumbang sekor tu ngengada je hinggap kat situ....  nak masuk mulut ngeri pulak (kuis ketepikan)
Ini kek kali yg kedua dalam masa 2 minggu.... (oiittt patutlah badan tuan blog ni gebuzzz wakakaka)
Tapi itulah hakikat,  betapa enak dan lazatnya kek ni....... sekejap je licinnn.
Ada yg nak resepi tak...... ??? 
Resepi tak leh kopipes kat sini sbb tuannya kata 'tak boleh' jadi kalau nak juga kena pergi rumah tuan punya resepi tu sendiri. Alaaa.... tak jauh mana pun....dekat je... jom ikut saya. Klik sini ekk.
Haaa.... jangan terkejut tengok tuan rumah tu.... jejaka kacak idaman malaya hehehe. 

Jadi itulah resepi yg saya ikut.... senangggg sangatttt. Jadi tunggu apalagi ye akak2 makcik2 semua.... marilah kita mengadun kek dan cheese. Pasti nnt akak2 dan makcik2 disayangi oleh suami ...heeee

ps: errr...sebenarnya kek tu bukan saya yang buat....saya order dr jiran je.... dan jiran saya tu yang tiru resepi tu....errr.....errr.....peace yoooo....







✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...