Mengerikan, Sosok Hantu Anak-anak Terbang di Atas Mobil

By
Advertisement

What a pest: The eerie clip was captured art 1.30am on August 1 outside the couple's home in Clifton, Nottingham

TRIBUNNEWS.COM - Dalam usaha menangkap perusak yang sering mencorat-coret kendaraan milik mereka, pasangan suami istri bernama Lisa Rigley (44) dan Phil (51) memasang kamera CCTV. Demikian diberitakan Daily Mail, Jumat (10/8/2012).
Sayangnya, mereka berhasil menangkap bayangan mengerikan yang mereka duga adalah hantu anak-anak yang meloncat di atas kendaraan mereka,Volvo Estate. Sosok itu berbentuk orb bercahaya dan melompat di atas kendaraan dan kemudian menghilang di dekat rumah mereka yang berada di kawasan Clifton, Nottingham, Inggris.
"Bayangan anak-anak itu meloncati pagar saya dan kemudian mendarat di atas kendaraan, lalu lari ke jalan," kata Lisa, yang bekerja sebagai resepsionis dokter. "Bulu kuduk saya benar-benar merinding. Saya memiliki rekaman gambarnya dan usia dari anak itu sekitar empat atau lima tahun," jelasnya.
"Itu pasti hantu. Kami memasang kamera beberapa tahun lalu saat kendaraan kami dirusak namun tak pernah melihat hal ini. Tetangga kami datang untuk melihat rekaman itu setelah ia  sering kehilangan beberapa hiasan di taman depannya," jelas Lisa, lagi.


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... ~*✿

0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.