16.7.12

Seluruh Dunia Marah Melihat Foto ini



Gambar dibawah banyak beredar di Blog atau Forum-forum Pecinta Hewan. Kita bisa Melihat betapa Biadabnya seorang Manusia Terhadap Makhluk yang lemah.

Orang ini Mengikatkan rantai motor pada leher seekor anjing Lalu menyeretnya, ini merupakan perbuatan kumpulan anti haiwan di cina kabarnya di bandar guangzhou, kumpulan ini dinamakan "tidak berperikemanusiaan"-dalam bahasa harfiah dan pengambilaan imej di Fuzhou, sebuah forum dari kumpulan fotografi, mengenakan seragam menunggang motosikal, mngikatkan rantai pada belakang motor, dan besi hujung rantai ditetapkan pada leher anjing, dan menyeretnya dalam kelajuan 50km/jam dan anjing itu terlihat meringis kesakitan. dan beberapa orang mengatakan ketika diseret anjing itu berteriak, melolong, dan menangis. tapi itu tidak membuat pengendara biadab itu melambat, malah mempercepatkan kelajuan motor. foto2 dibawah memperlihatkan keadaan anjing yang diseret tadi, terlihat sangat cedera parah. 





Hargailah semua makhluk disekitar kita,Kita dan mereka juga diciptakan oleh Pencipta yang sama.




✿*~ kalau suka N3 jangan lupa tekan 'like' ye ...terima kasih ~*✿

4 comments:

Unknown said...

Celaka punya manusia!

UMMI YL said...

padahal depa orang kafir selalu kata anjing tu best friend depa..
ni nak kata manusia jenis apa pun taktau..

dalam islam anjing ni pun kita kena kesian...
babi pun kalau nak dibunuh bukan leh disiksa-siksa....

yusuflaili(Goku) said...

entahlah apakah tujuan mereka buat bergitu.

Anonymous said...

WTF punye org....

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...