Sedih Luahan Hati Anak Polis - Baca!

By
Advertisement



ini adalah satu-satunya video keganasan polis semasa Bersih 3.0 yang memang tak boleh di terima akal.
kalau tengok balik video ni aku rasa malu sungguh
macam samseng!
dah la satu dunia tengok!!
kalau orang tu salah.....kau tangkap je la
yang kau belasah beramai-ramai tu buat apa?
bacul!!!
kau ingat kau ada kuasa kau boleh buat suka hati ekkk
kau ingat kau polis kau boleh belasah orang suka hati mak bapak kau
kau ingat kau polis kau boleh la simpan betina gro yang kau tangkap kat kelab malam...
yang kau tahan kat tepi jalan tu?
eehhhh.....???
kau ingat kau polis kau boleh lawan kuasa tuhan la?
kau ingat kau polis kau je la boleh hukum orang salah
kau tak salah la
kau ingat kau polis kau kebal takde kena bala tuhan la
kau tak belajar  agama ke doa orang yang dianiaya tu tak ada hijab
kau tak boleh bayangkan ke kalau mangsa yang kau pukul tu angkat tangan mohon pada allah
kalau keluarga dia angkat tangan mohon pada allah
anak-anak dia angkat tangan mohon pada allah
kalau para alim ulamak pun mengangkat tangan mohon pada allah
satu negara malahan dunia tengok video ni pun menyumpah kau
nauzubillah
iskkk..... geramnyaaa
ehhh...kau  tak bayangkan ke kalau nnt pr jadi kerajaan dan umno tu jadi pembangkang
kau tak malu ke haaa???
sebab kau la anak-anak kau rasa sedih tau tak.....???
nih baca luahan hati anak anggota polis nih

Luahan Hati Seorang Anak Polis Yang Boleh Membuatkan Saya Juga Rasa Tercabar Di Sebabkan Saya Juga Salah Seorang Anak Angota Polis Dan Abang - Abang Saya Seorang Pegawai Polis , SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA KITA HARUS BACA!! SEBARKAN!

Sebagai salah sorang anak kepada anggota polis saya ingin bersuara bagi pihak rakan2 saya...

Mmg negara ini negara demokrasi tapi xbermakna sikap puak pembangkang esp Bersih berhak memaki hamun sehingga mnjatohkn maruah serta harga diri pihak polis...anda menggelarkan Anggota polis sebg ANJING kerajaan...jadi siapakah kami anak2 POLIS ini...adakah kami anak2 ANJING?

Tuduhan cacian yg xtrbatas seolah2 semua anggota Polis kaki rasuah, xbole di percayai n sehingga xsgp sy menulis disini...

Berlinangan airmata sy bila melihat ada diantara anggota polis di pukul , di terajang seolah mrk xpunya sanak saudara n anak2 yg menanti kepulangan mrk dari bertugas...

Saban hari bila2 waktu yg kritikal spt bersih ini, sy sering trfikir apakah ini lambaian dan ciuman ayah utk kali terakhir krn ayah akan berhadapan dgn makhlok2 yg begitu bencikan tugas ayah...

Apakah tugas anggota Polis itu terlalu hina dimata puak pembangkang? Apakah selama ini rezeki yg ayah dan anggota polis dapat selama ini utk menyara hidup anak isteri mereka adalah rezeki yg tidak halal semata2 mrk bekrja utk kjaan yg dipilih oleh rakyat?

Apa yg sy tahu setiap kali sblm ayah pergi bekerja ayah kami adikbradik bersama ibu akan brsalam n mncium tangan ayah, dan setiap kali itu juga pesanan ayah akan diulangi...JANGAN LAWAN IBU, DGR CAKAP IBU, JGN BIADAP DGN ORG LAIN, HORMATI HAK ORG LAIN n YG PALING2 TRGURIS DIHATI SY IALAH AYAH AKAN BRKATA JGN SESEKALI TINGGAL SOLAT KRN ITU ADALAH TIANG AGAMA KITE...

Sedangkn di luar sana , ayah dan rakan2 dicerca , dimaki , di ludah dan di pukul semata2 utk menjaga keamanan negara...anda yg brkelakuan demikian fikirla, dgn penghinaan yg sedemikian xkn kami anak2 anggota polis akan berdiam , mmbiarkan org tersayang dalam hidup kami di perlakukn spt haiwan, sedang tingkah laku saudara2 pendemo itu lah yg kelihatan AMAT KEJI, seolah2 negara kite tiada undang2,, seolah2 anda semua tiada AGAMA, sehingga sgp mnghinam memukul, menerajang dgn niat kalo polis itu mati adalah kejayaan anda...

Inikah yg di katakn perjuangan menegakkn keadilan sedangkn keadilan dipihak kami, pihak ayah dan rakan2 nya , pihak org2 yg cintakn keamanan anda ketepikan?

Maaf ..Bersih 3.0 ini menutup pintu hati kebanyakkan kami thdp perjuangan puak anda krn kami telah melihat betapa rakus dan liarnya perbuatan pendemo2 itu...negara akan hancur seandainya jatoh ketangan puak YANG TAK PUNYA PERI KEMANUSIAAN ini...

Kpd ayah dan rakan2 polis ayah, sy amat berbangga dan kagum melihat kesabaran dan dedikasi anda semua dlm melaksanakn tugas mnjaga keamanan negara...InsyaAllah ayah, sy akan belajar rajin2 supaya menjadi insan ygg berguna thdp agama, bangsa dan negara , menyara hidup keluarga agar ayah xperlu mngharongi lagi episod duka n hina ini....

Sy tetap berbangga dgn tugas ayah sbg anggota polis, yg sgp menggadai nyawa demi keselamatan negara.AYAH KAU LA WIRA KU....

Amin... Polis Sedia Berkihdmat !


bukan semua polis anti BERSIH
ada juga yang menyokong dalam 'diam'
mereka juga manusia biasa
bukan semua polis mengagungkan Najib
ada juga yang sayangkan Tuan Guru
mereka manusia biasa macam kita juga
bukan semua polis itu jahil
ada juga yang masih punya  iman


sekian



0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.