22.5.12

Alahaiiiii......gelinya tengok lelaki UMNO menangis



Ingat lagi Naib Ketua Pemuda Umno Kampar, Zamhuri Md Zin yang mengisytiharkan dirinya keluar UMNO dan tidak mahu lagi dikaitkan lagi dengan parti itu minggu lepas?

Beliau yang juga seorang pengusaha pasir mendakwa telah ditipu dan dinafikan haknya setelah membayar cukai dan premium kepada kerajaan UMNO/BN.

“Saya bayar cukai RM20,125 seperti prosedur yang ditetapkan oleh kerajaan tetapi apa yang saya dapat hanya tanah liat, bukannya pasir,” ujarnya.

Ahli Majlis Daerah Kampar itu sangat kesal dengan tindakan kerajaan yang menganiaya serta menindasnya sedangkan beliau adalah ‘orang kuat’ menyokong kerajaan.

“Nak bagi rasuah, ajak makan, pergi karaoke, bagi amoi dari Siam barulah nak bagi luluskan pasir, dan Ketua Umno Bahagian, Datuk Radhi Manan sebentar tadi menelefon dan mengatakan pasir yang dipohon sudah diluluskan.

“Sudah terlambat, saya tetap dengan pendirian saya akan keluar umno dan saya tidak akan toleh ke belakang.

“Dah lama saya bersabar dan hari ini saya tekad keluar Umno dan bersama-sama Pakatan Rakyat,” ujarnya - laporan penuh sila baca di ( SINI )

Itu minggu lepas… minggu ini dia sudah buat ‘U’ Turn.. lihat video di bawah.. siap menangis lagi kerana katanya masih setia dengan UMNO…


“Saya memohon maaf kepada Menteri Besar dan semua ahli UMNO di Malaysia dan saya berasa amat kesal dengan kejadian itu”.

“Saya ingin memohon maaf kepada seluruh ahli Umno di Malaysia kerana saya telah berjuang dengan UMNO selama 27 tahun, jadi tak mungkin dalam keadaan normal saya akan memburukkan kerajaan… sekali lagi saya ingin memohon maaf kepada parti.

“Saya ingin tegaskan bahawa dalam jiwa dan perjuangan saya dalam UMNO tidak pernah terpadam malah saya sanggup berkorban serta berjuang demi bangsa dan tanah air

“Saya tak sanggup nak tinggalkan parti yang mempertahan bangsa dan agama saya, apa yang berlaku cuma saya merasakan saya tidak mendapat pembelaan dalam usaha mencari rezeki,” katanya.

Tambah Zamhuri lagi, ketika kejadian, beliau seolah-olah diselubungi perasaan marah yang keterlaluan dan langsung tidak menyedari setiap pertuturan yang dilakukannya.

Tak apa.. kita orang faham… kerana projek dia dia datang.. kerana projek juga dia pergi..



sumber


wakakaka....... geli-geli weiiii lelaki nangessss......tak pe laaaa....tak rugi pun orang macam ni takda dalam PR... 

2 comments:

Anonymous said...

aku dah kata ;;;;;;;kah-kah-kah.

Anonymous said...

mesti jadi calon punya beb

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...