Ustaz Azhar Idrus Bidas Ustaz Muda Persenda Zikir Imam Syafie..

By
Advertisement

2 comments:

Anonymous said...

Dunia dah akhir zaman... Berbalah dalam hukum agama...dalam hati yg telah dibisik oleh syaitan supaya timbul rasa diri yg betul dan yg lain salah...sedangkan kita tidak mengetahui kita layak atau tak layak masuk syurga Allah s.w.t... Hanya allah s.w.t dan rasulnya lebih mengetahui.. Siapa kita dan berapa jauh dan tinggi kah amalan kita ... Jika kita ingin memohon taubat dan keampunan kepada Allah yg pengampun pun dikatakan syirik... Subhanallah... Ya Allah ya tuhanku telah banyak dosa aku lakukan.. Aku terlalu lalai.. Ya Allah ya Tuhanku ... Aku tak layak masuk syurgamu dengan dosa2 yang telah aku lakukan.. Namun, aku jugak tak berupaya menghadapi api nerakamu.. Ya Allah ya Tuhanku terimalah taubat ku dan ampunkanlah dosa - dosaku.. Sesungguhnya mah pengampun dosa - dosa hamba mu.....

Anonymous said...

Sesungguhnya ya Allah engkaulah maha pengampun dosa- dosa hamba mu.....

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.