PANGGILAN KECEMASAN!! SYIAH SESAT - Awas..!!! Khalid Ismath Cuba Sebar Agama SYIAH Di Puchong..?

By
Advertisement

Hari ni terjumpa satu post di fb pasal Khalid Ismath DI SINI. Siapa dia nih..... serius aku tak kenal... bila baca post tu macam bahaya betul dia... seolah-olah dia bakal mengancam keselamatan negara..... jumpa pasal dia pun sebab nak baca perkembangan di Syria kat fanpage tu. Rasanya mahasiswa kenal dia sebab dia adalah Timbalan Presiden KAMI.... LINK

Google lagi.... dan terjumpa pulak isu  ni.

ohh....ia berkaitan dengan syiah. Bacalah ye.... mungkin ada yang sangat memahami dengan jelas tentang bahaya Syiah nih... dan juga mungkin ada yang  blur....(macam aku). Bila aku kongsikan di blog nih..bukan bermakna aku pakar dalam isu nih.... aku cuma nak kongsi dengan orang lain apa yang aku baru tau.... dan jgn tanya aku lelebih pulak.



Mengagumi Khomeini yang mengkafirkan para Sahabat Rasulullah SAW??
betul ke dia syiah.....?
baca tulisan beliau DI SINI


Bawah ni adalah kopi pasta dari sebuah blog.
Ikuti rakaman kuliah di bawah, dan fahami kenapa SB tekankan perkara ini. Akidah dan prinsip mesti jelas. Jangan bersatu hanya atas dasar semangat sehingga menggadaikan prinsip akidah.


Sesungguhnya, perkahwinan itu salah satu strategi paling berkesan dalam merealisasikan dakwah Syiah
dalam kalangan pengikut Sunnah.

Klik SINI, SINI dan SINI.

Dan SINI, kalau nak bukti lebih jelas.


SUMBER

1 comments:

NoorS Alias said...

Admin ,xde cerita bagaimana jenazah khomeini ,dibuka aib oleh pengikut2 syiah yg taksub ,.

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.