Kuku Jari Kaki Madonna Kotor

By
Advertisement


Madonna
MADONNA tampak sungguh jelita dan tampil menarik pada pelancaran minyak wangi terbaru jenama miliknya, Truth Or Dare, di New York pada Jumaat lalu dan dia menjadi perhatian dengan lensa kamera jurugambar.
Namun, di sebalik kecantikannya, terdapat satu perkara yang tidak menyenangkan mata umum apabila melihat kuku jari kakinya yang kotor.
Menurut laporan Dailymail, penyanyi yang muncul dengan gaun serba hitam itu melengkapi penampilannya dengan tambahan aksesori sehingga membuatkannya menawan.
Kuku jari kaki Madonna yang dikatakan kotor itu.
"Tak sangka kuku jari kakinya kelihatan kuning dan sangat kotor. Malah ia dilihat seperti sudah lama tidak dibersihkan.
"Sepatutnya dia patut peka dengan isu kebersihan kukunya itu memandangkan dirinya seorang selebriti," kata sumber yang tidak berpuas hati dengan penampilan kotor ratu pop itu.
Bagaimanapun, Madonna sebenarnya sedar dengan kekotoran kukunya itu dan dia cuba menutupinya dengan pengilat kuku bewarna emas untuk dilihat sempurna.
Dan malang sekali, ia gagal menutupi kekotoran kuku jari kakinya yang panjang dan pecah itu.


0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.