Eiiii.... memalukan je muslimah PAS macam nih!

By
Advertisement

DEMO MAHASISWA : Seksinya Muslimat PAS?

Kenali siapa perempuan botak yang umno tuduh tu adalah muslimah PAS dan juga Mahasiswa


Oleh: King Jason

Haloww!!! meh gua nak cerita sikit akan fitnah fitnah cai cai umno untuk memburuk burukkan Mahasiswa kat dataran.ok..korang kenal tak minah Botak nih???


Mari berkenalan dengan minah ni dengan lebih dekat.. 


Nama : Mislina Mustafa
Umur : 41 pada tahun 2012
Kerjaya : Aktivis [ocuppy global]
Agama : Tidak diketahui [Freethinker / anarki] ??? --->> Hasan Ali tolonggggg...ni kerja ko.. 


Rujuk sini: [sini]

Mislina Mustafa
Mislina Mustafa merupakan seorang aktivis masyarakat yang tak berumah dan bergelandangan dimana sahaja tempat persingahan yang dilaluinya.Secara kebetulan dia berada di Kuala Lumpur.Beliau adalah watak kelahiran didikan UMNO yang meletakkan agama sebagai perkara ampuh dan ringan.Namun sokongan politik dan hala tujunya lebih kearah menumbangkan Najib Razak dan gerombolah BN.
Akibat kealpaan kerajaan focus tentang agama dan nilai nilai murni
Maka lahirlah masyarakat yang akidahnya rosak seperti yang Hasan Ali sebut sebutkan selalu,

Walaupun gua bukan penyokong Hasan Ali,namun gua merayu Hasan akidah bertandang ke dataran dan jumpa beliau dan kenali beliau.apa kena dengannya sehingga beliau menjadi seperti sami hindu?kehkehkeh soryy....adakalanya perjuangan kita sama iaitu memperjuangkan PR dan mahukan PTPTN dihapuskan,namun ibarat membasuh pingan dengan air kencing,pinggan nampak bersih,namun ianya tetap kotor.maksud mudah difahami,Mislina sokong perjuangan memansuhkan PTPTN namun keadaan dirinya menyebabkan pandangan masyarakat menjadi serong!!! faham right?

Sekadar teguran untuk Cik/Puan. Mislina Mustafa,sekiranya cik tidak beragama..kembalilah kepada agama Islam.jadilah muslimah sejati sebagai penghuni syurga.
Wokeh...apa kaitannya dengan DEMO khemah di dataran?Untuk pengetahuan korang,cik lina ni bukan diundang menjoin demo tersebut.dia datang sendiri dengan kumpulannya.bukan atas jemputan mahasiswa.dia berada atas tiket occupy dataran.
Dapat kat cai UMNO,dituduhnya pompuan 
ni sami hinddu pulak kang!!
Mcm pelakon kan? sapa kenal?

Fitnah cai cai UMNO terhadap Mahasiswa





Cai umno dah cek ker keahlian dia dengan PAS?
ntah ntah puteri UMNU..wakaka!

So rasanya cai cai umno usahkaitkan lagi mislina ni dengan PAS/PR mahasiswa sebab beliau jadi "rosak akidahnya" disebabkan pemerintahan BN yang leka dan meletakkan agama paling belakang.Inilah contoh kerosakan akidah rakyat yang perlu diperbetulkan,bukannya meyalahkan PAS dan PR sebagai punca seperti yang Hasan Ali sering tuduh sampai lebam lebam mata menangis meratap dengan lakonan palsunya.....


Petikan dari King Of Goblok
ps: memang la dia pelakon... salah satu filem dia Mukhsin.

1 comments:

Sis AI said...

Alahai.. Itu pun nk prtikaikn.. Org nk pertikaikn SBB diorg ni buat demo smua.. Bkn jenis org yg datang.. Tgk, kan dh salah org..

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.