13.3.12

Bangga Memiliki Video Lucah - Rotikaya Jerat Leher Sendiri?






Maaf tak kenal pun sapa Melia Aimelia, karipap-karipap cinta pun tak pernah tengok. 
bila keluar isu ni pun tak la ambik tau sangat sebab dah nama pun artiskan...macam2 la perangai dan gossip,  nak heran apa... betul ke tidak ke gosip tu tak kuasa nak ambik tau. 
Cuma tak payah la bangga sangat sebab memiliki salinan video lucah pastu jadi orang pertama yang sebarkan.... dah macam TRIO DATUK T pulak ko ni rotikaya oiiii...hahaha.

baca la kat bawah ni kenyataan dari pengendali blog tu....

"Kami ada video gambar bogel milik Melia yang diberikan seorang aktor terkenal sebelum ini. Lantas sebagai penyelia sebuah laman sesawang gosip artis hiburan, kami melaporkannya"

Itu kenyataan dikeluarkan oleh pengendali blog Rotikaya.com, baca di sini.

"Kami tidak pernah melakukan 'superimpose' atau berniat mengaibkan dia. Apa yang kami paparkan pada blog itu benar dan kami ada bukti sahih'



Membaca laporan pengendali blog Rotikaya.com di blog, mereka kelihatan seperti pihak berhak membuat pengesahan itu.

Sila baca, pandangan WARTAWAN TV3 di Johor, Zulhazri di sini.

Hemat saya, tindakan Melia membuat laporan polis itu wajar untuk mempertahankan maruah dirinya daripada diaibkan sebegitu rupa.

Menulis bahan gosip berhubung artis barangkali menyeronokkan tetapi mereka juga harus faham, kekadang tindakan tanpa dirujuk kepada pihak lebih bermaklumat mampu menjerat leher sendiri.  kopipes dr Bersama Mazidul

PDRM apa lagi..... jalankan la siasatan... dah terbukti kan ada orang simpan video lucah... nak tau siapa juga  yang rakam video lucah tu.... betul cakap brader mazidul.... rotikaya jerat diri sendiri!

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...