10.3.12

Kekejaman Firaun Bashar Laknatullah…Hampir 60 Orang gugur Syahid pada hari ini....(Jumaat)


Kejadian semalam Jumaat: At least 60 martyrs have been reported today. This includes at least 20 who have been killed in a new massacre by Assad’s forces in Ayn Larouz village in the Jabal az-Zawiyah region of Idlib province. The video shows a protest in the nearby village of Kafar Aweid, itself the scene of a horrible massacre in December.
Antara yang gugur syahid pada hari ini ialah Kholis Sulaiman

Omar Muhammad Al-Zo’bi pula gugur syahid akibat ditembak oleh penembak curi Bashar Laknatullah

dan yang terakhir sekali seorang kanak-kanak lelaki yang  gugur syahid di dalam masjid Hanbali yang telah dibom oleh kereta kebal firaun bashar ketika umat Islam sedang menunaikan solat Jumaat..

………………………………………………………………..

Homs, Jumaat, 9 Mac 2012 : Masjid Hanbali yang dibom oleh rejim Basyar pada selepas solat Jumaat tadi. Jelas, mereka lebih zalim daripada zionis.
Tidak boleh bayangkan jika masih ada umat Islam yang tidak mengambil cakna berkenaan apa yang telah berlaku di Syria sekarang. Terutamanya pihak yang berautoriti untuk menghulurkan bantuan kewangan, ubat-ubatan dan sebagainya kepada rakyat Syria.
…………………………………….
Umat Islam di homs juga, hari-hari berada dalam ketakutan…mereka berdepan dengan serangan bom,tembakan curi,penyembelihan,culik,rogol dan pelbagai keganasan yang dilakukan oleh tentera firaun bashar laknatullah..Sebahagian besar penduduk terpaksa melarikan diri dari kampung halaman mereka demi menyelamatkan nyawa mereka dan anak2 mereka…lihat video penderitaan umat islam di homs di bawah pemerintahan Rejim Syiah Bashar laknatullah

Bagi yang mampu pula mereka berjuang mempertahankan tanah air tercinta sehingga mereka di beri kemenangan oleh Allah atau mereka Syahid dalam mempertahankan nyawa dan tanah air tercinta dari kezaliman dan kekejaman Firaun Bashar laknatullah…

…………………………………………………
Presiden Kesatuan Ulama’ Islam Sedunia, Prof.Dr.Yusuf Al-Qardhawi ketika menyampaikan khutbah Jumaat pada hari ini di Doha,Qatar menujukan ucapan kepada Basyar sambil berkata:
“Wahai Basyar! Percayalah, bahawa Allah sama sekali tidak akan membiarkan kamu..Tidak! Saya mahukan kamu berambus! Tidak dapat tidak,kamu perlu dibicarakan.”
Beliau kemudian menyeru kepada rakyat Syria:
“Wahai rakyat Syria!Wahai pahlawan dan wira-wira yang menolak kezaliman dan penghinaan! Teguhkan pendirian kalian atas dua kaki!”
Kepada Russia dan China yang bersekongkol dengan rejim Syria, beliau katakan:
“Menjadi sunnatullah bahawa kezaliman akan lenyap, percayalah wahai Russia dan China, bahawa rakyat Syria akan dibantu, rakyat Syria akan menjadikan usaha kalian sia-sia”. http://www.islammemo.cc

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...