Wow! Hebatnya kanak-kanak ini push up di atas botol kaca

By
Advertisement


7-year-old Giuliano Stroe, know as the world's strongest kid, does push ups while balancing on glass bottles. He already holds a few Guinness World Records! 


Ini bukan kali pertama anak yang bernama Giuliano Stroe ini membuat heboh,seperti dikutip dari Dailymail ia bahkan pernah berjalan dengan tangannya (Handwalk) sejauh 10 meter dengan dua bola berat pada kedua-dua kakinya tahun 2009dan berjaya tercatat di Guinness Book of World Records.


"Dia telah pergi ke GYM bersama saya sejak dia lahir, dan aku selalu membawanya dengan saya ketika latihan" kata ayahnya Giuliano yang bernamaIulian Stroe ini.


Iulano melatih Guilano dan adiknya yang bernama Claudiu di rumah keluarga mereka di Romania.


Ayahnya kembali menambah "Tidak berbahaya bila seorang anak muda melatihkeras dirinya, dia tidak boleh untuk mempraktikannya sendiri (Ertinya ia dijagaketika berlatih), dan ia hanya anak kecil, bila ia sudah penat, ia akan pergi bermain"


Di akhir video tersebut, Guilano tampak mempamerkan tubuhnya yang sudah berotot dan six-pack ini.

Sumber : Seorang anak kecil push up diatas botol kaca | Dunia Hewan http://alam-hewan.blogspot.com/2012/02/seorang-anak-kecil-push-up-diatas-botol.html#ixzz1lFb6mHQm

0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.