Setelah 5 Hari Dipeti Mayat Seorang Nenek Bangkit Lagi .

By
Advertisement
Li Xiu Feng (95) ditemukan oleh tetangga berbaring di tempat tidur dan tidak bernapas setelah terluka di kepala. Chen Qing Wang, cucu berfikir sang nenek meninggal dalam tidurnya.”Aku mencuba membangunkannya dan saya sebut namanya.. Tidak ada jawaban. Saya merasa ada yang tidak beres.Dia tidak bernapas, tapi tubuhnya tidak kedinginan,” kata Qing Wang yang ditulis oleh Cermin situs, Rabu (29 / 2).

Karena hidup itu sendiri Xiu Feng, Qing Wang dan anaknya menyiapkan pemakaman neneknya.  Feng Xiu dibaringkan  dalam peti mayat di rumahnya supaya teman dan keluarga bisa memberikan penghormatan.

Li Xiu Feng Setelah 5 Hari Dipeti Mati Seorang Nenek Bangkit Lagi

Xiu Feng dikuburkan dalam peti mati pada 19 Februari, dua hari . Qing Wang memilih untuk tidak menutup peti mati sampai hari pemakaman, 24 Februari.Sehari sebelum pemakaman, peti mati itu kosong!”Kami sangat ketakutan, dan meminta tetangga untuk mencari tahu di mana nenek saya,” kenang Wang Qing
.
Setelah pencarian yang panjang untuk “mayat” yang hilang, penduduk desa yang terkejut melihat Xiu Feng duduk di bangku di dapur, dilihat memasak.”Saya tidur lama. Setelah bangun, saya langsung lapar dan masak,” kata penduduk desa Feng Liu Xiu Lou, di mana dia tinggal.

Menurut sebuah rumah sakit setempat, Xiu Feng menjelang kematian pengalaman.
“Untungnya, ada tradisi lokal yang memungkinkan peti mati berada di rumah selama beberapa hari, jadi dia bisa diselamatkan,” kata dokter.Tradisi lokal yang tepat juga, karena Xiu Feng adalah kematian orang bodoh, ia diperlukan untuk membakar semua barang-barangnya.

1 comments:

amier are_mare said...

cerita ini menyeramkan la..

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.