SERAM TENGOK DAPUR MANUSIA KANIBAL

By
Advertisement
Ketika tersesat  di suatu kawasan yang asing, saya secara tidak sengaja telah terjumpa satu rumah yang agak jauh dari rumah-rumah yang lain. Pada asalnya saya ingin bertanya arah kepada penghuni rumah tersebut tetapi tidak menemui sesiapa pun. Lalu saya masuk ke dalam rumah yang tidak berkunci itu.....dan alangkah terkejutnya saya apabila melihat sesuatu yang langsung tidak saya jangkakan.......bulu roma saya berdiri.....tiba-tiba sahaja saya rasa seperti ingin pengsan kerana ketakutan yang amat sangat. Saya ingin berteriak sekuat-kuat hati tetapi fikiran rasional saya melarang saya berbuat demikian. Saya tak mahu kehadiran saya disedari oleh penghuni rumah tersebut yg mungkin berada tidak jauh dari situ. Apa yang terlintas difikiran saya ialah lariiiiiiiiiiiiiiiiii........... lari sebelum saya enjadi mangsa yang seterusnya. Tapi sebelum lari saya sempat menangkap beberapa keping gambar untuk saya tunjukkan kepada kalian. Saksikan!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







waaaaaa....... ni yang paling ngeri!!!!


SERAM TAK? 
oh ya....sebenarnya aku nak bagi tau yang penerangan atas tu adalah karangan aku sendiri untuk saspenkan pembaca.
Masih ada lagi rupanya orang makan orang.
Ya Allah ......jauhkan dari kita semua..

0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.