6.2.12

SERAM TENGOK DAPUR MANUSIA KANIBAL

Ketika tersesat  di suatu kawasan yang asing, saya secara tidak sengaja telah terjumpa satu rumah yang agak jauh dari rumah-rumah yang lain. Pada asalnya saya ingin bertanya arah kepada penghuni rumah tersebut tetapi tidak menemui sesiapa pun. Lalu saya masuk ke dalam rumah yang tidak berkunci itu.....dan alangkah terkejutnya saya apabila melihat sesuatu yang langsung tidak saya jangkakan.......bulu roma saya berdiri.....tiba-tiba sahaja saya rasa seperti ingin pengsan kerana ketakutan yang amat sangat. Saya ingin berteriak sekuat-kuat hati tetapi fikiran rasional saya melarang saya berbuat demikian. Saya tak mahu kehadiran saya disedari oleh penghuni rumah tersebut yg mungkin berada tidak jauh dari situ. Apa yang terlintas difikiran saya ialah lariiiiiiiiiiiiiiiiii........... lari sebelum saya enjadi mangsa yang seterusnya. Tapi sebelum lari saya sempat menangkap beberapa keping gambar untuk saya tunjukkan kepada kalian. Saksikan!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







waaaaaa....... ni yang paling ngeri!!!!


SERAM TAK? 
oh ya....sebenarnya aku nak bagi tau yang penerangan atas tu adalah karangan aku sendiri untuk saspenkan pembaca.
Masih ada lagi rupanya orang makan orang.
Ya Allah ......jauhkan dari kita semua..

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...