Nenek 90 Tahun Menari Untuk Hormati Whitney Houston - Cayalah....

By
Advertisement

nenek menari untuk whitney Houston
Jeanne yang berusia 90 tahun ini menari untuk menghormati mendiang penyanyi Whitney Houston
Dari sekian banyak penghormatan menyentuh kepada Whitney Houston yang meninggal secara tragis pada 11 Februari lalu, salah satu penghargaan dari seorang nenek berusia 90 tahun adalah yang paling menonjol.
Nenek yang  bernama Jeanne dengan emosional memberikan tribute-nya kepada sang pelantun suara “I Will Always Love You” pada sebuah video YouTube.

Dengan mata yang berkaca-kaca ia mengatakan didepan kamera, “Aku melakukan ini untuk menghormati Houston Whitney. Sangat sulit untuk memikirkan telah kehilangan dirinya”.
“Dia (Whitney) adalah sesorang yang spesial. Saya amat menikmati caranya bernyanyi, tidak peduli lagu apa yang ia nyanyikan. ”

Untuk menghormati Whitney, Jeanne yang menderita degenerasi makula parah yang membuatnya buta dan tuli, kemudian menari dengan di iringi salah satu lagu Hit Whitney yaitu ‘I Wanna Dance With Somebody’
Sejak diupload  pada 12 Februari lalu, rekaman YouTube ini telah dilihat lebih dari 280.000 kali.
Diketahui, penyanyi berusia 48 tahun tersebut ditemukan telah meninggal dunia  di dalam tab mandi di Beverly Hilton Hotel di California Sabtu (11/02) lalu.
 sumber manadotoday

0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.