23.2.12

Mereka Bunuh Rakyat Palestin Di Dalam Penjara Dan Di Luar Penjara, Allah SWT Bakar Mereka Di Atas Jalan Raya

Imbas kembali tragedi kebakaran hutan di Haifa Israel pada 2 Disember 2010


MEGADIM, Israel: Berpuluh pengawal Penjara Israel yang cuba menyelamatkan tahanan yang diancam kebakaran hutan paling buruk dalam sejarah negara itu mati selepas bas yang mereka naiki terperangkap dalam kebakaran itu.
Ketika pengawal penjara terbabit bergegas ke penjara yang kebanyakkan banduan adalah rakyat Palestin, sebatang pokok tumbang merintangi jalan dan menghalang laluan mereka.
Tanpa jalan keluar, sebilang besar daripada mereka terbakar hidup-hidup dalam bas itu manakala sebilangan lagi rentung ketika cuba melarikan diri dari kawasan kebakaran itu yang disemarakkan lagi oleh belukar kering.

Kebakaran terburuk dalam sejarah Israel melibatkan 10,000 ekar hutan dan memusnahkan kira-kira 4 juta pokok. Sekurang-kurangnya 42 orang menjadi korban.


Gambar Yahudi laknatullah yang hangus terbakar







An Israeli firefighter runs from raging fire in Beit Oren, Carmel Forest on December 02, 2010


Charred bodies lie amidst burnt trees on December 02, 2010 after a bus was trapped in a huge forest fire that raged out of control near Israel's northern city of Haifa. 











Ultra orthodox Jewish men watch as smoke from a wildfire rises into the sky on December 2, 2010 in Haifa, Israel. A large forest fire in northern Israel has reportedly killed at least 42 people. 

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...