19.1.12

Saya Tamatkan Isu Wardina Hari Ini- rbf

patutlah tak boleh buka link blog ni...rupa-rupanya pemiliknya telah menarik balik n3 tersebut. 
baguslah.....boleh ambil pengajaran dari kejadian nih....jgn la suka-suka nak tuduh orang yang ditimpa musibah tu sebagai mengada2, nak glamor, berlakon la dah ntah apa2. manala tau suatu hari nnt musibah tu menimpa pada diri kita atau keluarga kita dan orang kata kita saja2 berlakon nak raih popularati.....haaaa amacam?


okey now penulis blog tu dah minta maaf...boleh baca kat bawah nih yeeee.......:)

Atas dasar menghormati nasihat seorang pemimpin besar yang sampai ke pengetahuan saya melalui khalifah-khalifahnya, maka dengan ini saya tidak berhasrat untuk memanjangkan lagi tulisan saya berhubung kes pecah rumah dan samun yang menimpa Wardina dan keluarganya.

Saya juga telah mengeluarkan tulisan-tulisan yang saya tulis sebelum ini berhubung persoalan-persoalan yang saya timbulkan. Tujuannya agar ianya tidak terus menjadi perdebatan di ruangan komen yang boleh mengeruhkan keadaan.

Ada komen yang menyokong saya, ada komen yang menyokong Wardina, Apabila dibiarkan berterusan ianya menjadi perdebatan hingga meleret-leret,  dan keluarlah komen-komen yang menggunakan bahasa tidak sopan serta macam-macam cerita lain yang tidak ada kena mengena.

Sepertimana yang saya jelaskan semalam ,kejadian yang menimpa Wardina benar-benar berlaku dan bukannya lakonan atau dirancang. 

Saya tamatkan isu tersebut disini dan sekali lagi saya mohon maaf kepada Wardina dan suaminya.

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...