18.12.11

Perasan artis la tuh...hakhak

Tengahari tadi ketika sedang menikmati ayam kampung goyengggg di kawasan rehat awan besar.... mataku sibuk memerhati orang lain. Maklumlah duduk kat meja depan sekali dekat dengan lauk pauk..... lagi senang la kan. Waktu tu belum lagi pukul 12 tghari... orang dah mula ramai. 
Tetiba masuk la sorang perempuan ni. ....
Dia biasa2 je.... tapi tak tau kenapa mata aku melekat kat dia.... terpaku bukan kerana dia syantekkk ke hapa... tapi terpaku pada pesen tudung dia....
Aku rasa dia nak buat tudung gaya najwa latif kot....tak pun yuna .... 
gambar curikkkkk

TAPIIIIIII...... 
aku tengok dah macam makcik nak ke kebun pisang je......
aku peliklah...
apsal perempuan ni nak susah2 sangat bergaya
lilit sana...lilit sini
kalau jadi cantik tak apa....
kalau ye pun nak tiru gaya artis biarlah sesuweiiii dengan ropa kita....
dan mesti ada rupa...... 
macam hana tajima (betul ka nihh) tu lilit macam kain kapan kat kepala pun tetap vogue
tapi kalau wajah kita sekadar dipinggiran je (macam aku nihhhh).... biasa2 sudahlah berpesen supaya tak menarik perhatian orang ramai..... dan tak menjadi bahan belog...hehehe... jgn mareee.... 

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...