12.12.11

oooo....korang tipu yeee...

Sejak akhir2 ini aku mula perasan ada orang dah main tipu dengan aku.
Dorang ni datang melawat blog aku dan kemudian tinggalkan komen di sbox kononnya dah memfollow aku tapiiiii..... tapi apsal bilangan follower aku tak bertambah pun . Pastu siap pesan suruh follow dorang balik. Ini apa kes niii...tahukah anda bahawa disebabkan follower aku yang ciput tu maka setiap kali ada pertambahan dalam bilangan akan membuatkan aku cepat perasan dan sedar...hahaha...oooo...nak tipu aku ye.....

so sorry la kengkawan.... aku ni ibarat orang ada blog aku pun nak ada blog
orang berblog walking tapi aku hanyalah silent reader
aku rajin juga terjah blog orang tapi tengoklah apa isunya
kalau setakat luahan hati, rasa cinta, frust menonggeng, rindu dendam ni aku kureng masyuk lah
cuma ada satu blog perempuan ni aku suka baca.... http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/
cerita dia menarik walaupun penggunaan bahasa dia mak aiiii.....haha...yg itu silalah bersabar...jika tak suka jangan masuk blog dia wokeyyy. Readers dia juga tersangatlah ramai...kalau korang nak iklan2kan apa2 pun boleh gak....sebab satu hari beribu-ribu pelawat datang menerjah blog dia.


Atas tu Reza Rahadian ...pakwe terbaru aku...hensom kan.....wakakaka
Jadi dikesempatan ini juga aku nak ucapkan selamat tinggal kepada Aaron Aziz kerana aku sudah ada pengganti mu...huuuuhuuuu

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...