22.10.11

tak mo la gado2....ekekekeke

mood hilang
semalam terserempak dengan jiran nih.....
dia macam marah je
cara cakap dia tu macam orang tak puas hati
alkisahnya
tak jauh dr rumah dia ada jiran buat majlis baca yassin
sebab dia baru turun dari tingkat atas ke bawah
jiran sebelah jiran nih yang jemput aku
sebab dia pun duduk bawah juga
jiran yg nih aku tak tau la sapa yang jemput
yang dia tak puas hati tu sebab dia kata budak yang buat majlis tu tak jumpa dia
tak panggil pun dia
walhal ada je budak tu nampak dia
ehh...aku yang jauh kat atas pun sampai jemputan tak kan dia yang dekat tak sampai
cuma aku tak pergi....
sebab uzur
aku cuma kirim popia panas
jiran2 lain geram jeee.....tak puas makan
hihii.....ye la aku ni memang kedekut nak bagi banyak
rasa2 cukup la kan....
sambung balik...
pastu dia cakap lagi
malam suami budak ni telefon suami dia
jemput makan2
sebab malam tu dia buat party harijadi anak dia
pun tak pegi jugak.....
oklah tak nak pegi tak pe
tapi cakap tu control2 sikit volume
kang dengar dek budak tu kecik ati dia
mungkin ada salah faham
sebab dia dah wakilkan kat sorang jiran nih
jadi dia ingat dah sampai la jemputan
dan jiran yg diwakilkan ni pun ada gak semalam
yg ni tak tau la apa sebabnya....
mungkin dia ingat jiran ni dah tau kot sebab rumah dekat...pastu orang senegeri pulak
hailaaaaa.....susyahh....syusahhh
tak mo gado2....
aku....cabut naik atas
malas nak dengar
hahahah.....

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...