28.10.11

jom la minum ....

Dah baca ke post sebelum ni pasal ACAI tu....kalau belum sila baca sini acai bagus-sangat-ke
Okey....sebenarnya aku nak kongsi cerita pasal satu produk ni
dah lama juga la kat pasaran
ada kawan yang beritahu produk ni bagus sebab dah dapat menyelesaikan masalah penyakit yang dihidapinya.
cuma aku belum berkesempatan lagi nak cuba
tapi baru-baru ni semasa balik kg aku nampak produk ni ada kat rumah 
ehhh...abah aku minum ni rupanya
abah kata bagus sebab rasa sengal kat tengkuk dia dah hilang
kalau tak dia kata belakang tengkuk rasa berat je....nak pusing leher pun sakit
abah memang ada darah tinggi pun
dan lagi abah kata sakit kepala dia pun dah hilang
kalau tak tekan kat kulit kepala pun rasa sakit
lagi abah kata sejak minum tak pernah lagi kena gout
alhamdulillah.....
nak tau apa produk tu.....
JUS MONAVIE

aku pun bersemangat juga nak minum
adik yang jual tu kata
pelakon Normala Omar dah dapat melihat semula tau kak lepas minum ni.....
tahukah siapa dia...
orang lama2 kenallah
pelakon ni buta kerana diabetes
kalau goggle pun ada cerita dia
jadi jom lah kita try minum minuman kesihatan ni


No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...