10.5.11

Minggu lepas dah keluar 360....hari ni keluar Metro pula

BERDANGDUT...pelanggan lelaki dan wanita leka berjoget tanpa menghiraukan pelanggan lain menjamu selera.



ALOR GAJAH: Kewujudan sebuah restoran dalam ladang ternakan di atas bukit di Lubok Cina di sini yang menyediakan kemudahan karaoke menimbulkan gangguan kepada penduduk kampung berhampiran kerana ia kini menjadi ‘kelab dangdut rimba’ dan bukan lagi restoran berkonsepkan keluarga.
Premis itu yang terletak agak tersembunyi dengan lokasinya hampir dua kilometer dari jalan utama menjadi tumpuan bukan saja golongan muda tetapi juga warga emas untuk berdangdut di bawah cahaya lampu samar-samar. 
Difahamkan, premis itu beroperasi menggunakan lesen perniagaan kedai makan dan karaoke, namun pada masa sama pengusahanya menyediakan kemudahan kepada pelanggan untuk menari dangdut sehingga lewat pagi sebagai daya tarikan.

ulasan: masa menonton rancangan 360 di TV3.....nampak beno pakcik2 yg dah tua tu tergelek2 menari....alahmak aiiiii....saya tanya anak saya yg berumur 12 tahun.....ni kalau la abah u*** macam ni.....suka tak? Terus tarik muka anak saya...ekekekeke.....saje je la nak panaskan hati tuan tanah...dia kan orang Melaka....hihihi.....opppsssss.....



No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...